۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

انهدام باند حرفه‌ای سرقت احشام با ۴۷ فقره سرقت در کرمانشاه

انهدام باند حرفه‌ای سرقت احشام با ۴۷ فقره سرقت در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند حرفه‌ای سرقت احشام با ۴۷ فقره سرقت در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان‌های کنگاور، صحنه و مناطق روستایی اطراف شهر کرمانشاه پیگیری موضوع و دستگیری عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار مأموران یگان‌های تابعه قرار گرفت.

وی افزود: اطلاعات به دست آمده از مالباختگان و اهالی مناطقی که سرقت‌ها در آنجا به وقوع پیوسته بود، همچنین اقدامات فنی اطلاعاتی مأموران حکایت از آن داشت سرقت‌ها توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پژو پارس پلاک مخدوش انجام گرفته است و اطلاعات جدید به دست آمده به تمام واحدهای تابعه اعلام و دستگیری سارقان با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سرانجام با پیگیری شبانه روزی، خودرو تحت تعقیب توسط مأموران پاسگاه انتظامی «باوله» شهرستان سنقر شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز در یکی از مناطق روستایی شهرستان سنقر متوقف شد.

جاویدان با اشاره به کشف هفت رأس گوسفند از خودرو مذکور، تصریح کرد: با اقدام قاطع مأموران و همکاری اهالی منطقه ۲ سرنشین خودرو دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی سنقر انتقال داده شدند با اینکه بررسی‌های مأموران حکایت از آن داشت خودرو پژو پارسی که در سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز مسروقه بوده و در شهر تهران به سرقت رفته است.

جاویدان بیان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده در پلیس آگاهی لب به اعتراف گشودند و به ارتکاب ۴۷ فقره سرقت احشام اعتراف کردند که ۳۰ فقره از سرقت‌های مذکور در شهرستان صحنه، ۱۰ فقره در روستاهای اطراف شهر کرمانشاه و ۷ فقره سرقت نیز در شهرستان کنگاور به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه دستگیری سومین عضو این باند حرفه‌ای سرقت احشام نیز در دستور کار مأموران پرونده قرار دارد، خاطرنشان کرد: متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 5740441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha